Meny

Vi söker nya medarbetare!

23 oktober 2018 14:46

Tidaholms Energi söker en ekonomiansvarig

Tidaholms Energi är det lokala energibolaget i Tidaholm verksamt inom Fjärrvärme, Elnät, Bostäder, Elhandel och Stadsnät.

Vår vision är att göra det attraktivt att verka och bo i Tidaholm!

Vi är 36 medarbetare och vi omsätter 170 miljoner och är verksamma främst inom Tidaholms kommun. Tidaholms Energi är också

ett möjligheternas företag. Vi ser vår personal som en stor tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänstebeskrivning

Tycker du om att vara spindeln i nätet? Har du ett brinnande intresse för ekonomi? Då kan detta vara tjänsten för dig.

Din roll som Ekonomiansvarig hos oss på Tidaholms Energi AB innebär att Du kommer att vara en del i vårt ledningsteam och arbeta med att utveckla

dina arbetsområden. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med ledningen i en utvecklande bransch med möjlighet att anpassa din roll efter dina styrkor.

Du kommer att arbeta med ihop våra fantastiska medarbetare och stärka upp teamet med olika ekonomiska utmaningar.

Som ekonomiansvarig hos oss kommer några av dina huvudsakliga ansvarsområden att inkludera löpande redovisning, månads- kvartals och årsbokslut

samt årsredovisning och deklarationer samt budget och budgetuppföljning.

Kvalifikationer

Vi söker sig som har relevant högskoleexamen eller annan likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi. Har du

erfarenhet från energi eller bostadsbranschen sen tidigare är det mycket meriterande.

Som person har du en positiv inställning och en vilja till att utvecklas. Du är driven och engagerad och tycker om när det händer mycket. Du har ett gott ordningssinne,

är stresstålig och organiserad. Då du kommer vara spindeln i nätet krävs det att du är flexibel, har lätt för att samarbeta och har lätt för att knyta nya kontakter.

Vad erbjuder vi dig?

Du kommer arbeta sida vid sida med några av energi- och bostadsbranschens vassaste och mest kreativa hjärnor och utveckla alla våra verksamheter, men även bidra till

ett hållbart Tidaholm. Vi har ett mycket stort fokus på miljön men också på nytänkande och utvecklande av vår personal och våra verksamheter. Vi kommer förändra samhället i framtiden!

 

Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Stefan Larsson tel 072-5133900.

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 31 Oktober. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

 

Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad

gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares

förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

 

Tidaholms Energi söker en Administratör/HR-assistent

Tidaholms Energi är det lokala energibolaget i Tidaholm verksamt inom Fjärrvärme, Elnät, Bostäder, Elhandel och Stadsnät.

Vår vision är att göra det attraktivt att verka och bo i Tidaholm!

Vi är 36 medarbetare och vi omsätter 170 miljoner och är verksamma främst inom Tidaholms kommun. Tidaholms Energi är också ett möjligheternas företag. Vi ser vår

personal som en stor tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänstebeskrivning

Tycker du om att vara spindeln i nätet? Har du ett brinnande intresse för människor och HR? Är du dessutom vass på administration? Då är det här tjänsten för dig!

Din roll som Administratör/HR-assistent hos oss på Tidaholms Energi AB innebär att Du kommer att vara en del i vårt ledningsteam och arbeta med att utveckla dina

arbetsområden. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med ledningen i en utvecklande bransch med möjlighet att anpassa din roll efter dina styrkor. Du kommer att

arbeta med ihop våra fantastiska medarbetare och stärka upp teamet med HR och administrativa utmaningar.

Som Administratör/HR-assistent hos oss kommer några av dina huvudsakliga ansvarsområden att inkludera administration, HR-frågor och chefssupport.

Kvalifikationer

Vi söker sig som har relevant högskoleexamen eller annan likvärdig utbildning. Det är meriterande om du tidigare jobbat med personalfrågor och administration. Har du

erfarenhet från energi eller bostadsbranschen sen tidigare är det också mycket meriterande.

Som person har du en positiv inställning och en vilja till att utvecklas. Tjänsten ställer höga krav på att du har ett gott ordningssinne, är stresstålig och organiserad.

Du är driven och engagerad och tycker om när det händer mycket. Då du kommer vara spindeln i nätet krävs det att du är flexibel, har lätt för att samarbeta och har

lätt för att knyta nya kontakter. Du tycker om att coacha och stötta chefer och att vara en problemlösare.

Vad erbjuder vi dig?

Du kommer arbeta sida vid sida med några av energi- och bostadsbranschens vassaste och mest kreativa hjärnor och utveckla alla våra verksamheter, men även bidra

till ett hållbart Tidaholm. Vi har ett mycket stort fokus på miljön men också på nytänkande och utvecklande av vår personal och våra verksamheter. Vi kommer förändra samhället i framtiden!

 

Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Stefan Larsson tel 072-5133900.

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 31 Oktober. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka

gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

 

Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.